Sunday, July 13, 2008

Sekian LamaNyer....

hehehe
060708
setelah sekian lamenyer birthday aku...
tahun nie yg paling best...
hadiah xbyk aku dpt...
tp mahal...
hehehe
parentz aku bg aku nikon D60...
hehehe
mahal kan??
mmg dh lame aku idamkan...
akhirNyer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dpt gak aku mempoyokan diriku dgn slr nie...
hehehe
bkn senang beb aku nk dpt hadiah mcm tuh...
yela...
family aku bkn nyer byk sgt pun duit...
hehehe
tp disbbkan `ehem3`...
hehehe
maka dpt la aku hadiah tuh....
nak tgk???
pic cam tuh xde la...
tp kotak die je la k...
hehehe















nie la kotak nyer...






lepas nie bleh la aku mengaktifkan diriku
dengan dunia hobi mahal...
hehehe
jangan marah yek...
nnt kne jual...
hehehe
aku pun nk try parttime job ngan cam nie...
hehehe
mane tau dpt uat duit plak kan...
hehehe
k la...
chow....
Salamz......

No comments: