Tuesday, May 26, 2009

T.U.E.S.D.A.Y

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

hehehe
hari selase..
permulaan hari yg dingin....
mendung
diikuti cerah seblum hujan dgn lebat...
hehehe
pg td..
aku bgn awl...
mandi2 semue
kul 7.40pg aku dh kuar...
anta k.long gi keje..
hehehe
mule2 nk naik moto...
dh grk setgh jln...
aku pusing balik..
sbb aku tgk area kl dh gelap..
hehehe
aku pusing blk amik kete...
then sattle anta k.long..
aku dh deal ngan Azfar...
nk gi brek1st...
hehehe
mcm biase la
kitorg brek1st kat Hainan Station..
hehehe
roti bakar
telur setengah masak(dua biji)
kopi putih ais...
hehehe
ngokngek2x
dh kul 11
hahaha
then anta azfar blk..
aku lpk umah die jap..
lyn die main piano...
dpt lagu baru plak tuh...
Letto - Ruang Rindu...
congrats bro..
layan2x...
dlm kul 12.30 mcm tuh aku grk blk umah..
smpi umah jer
aku on9...
lunch...
n on9 blk..
ptg td mkn buah sukun goreng...
nyum3x..
lame xmkn...
cicah plak ngan kicap cabai...
huhuhu
malatop...
penat dh duk dpn lappy...
tunggu die..
tp xpe...
sabar2x..
Hujan - Dugaannya
hehehehe

No comments: