Monday, April 4, 2011

Ipoh!!!!!

salam all's...
korg semue sehat x???
aku sehat jer...
berat badan pun dh bertambah nie...
maklum la...
duk kat umah mama masak best2...
xmkn rugi...
aish...
hehehe
kat sni aku nk story ape yg aku buat sabtu n ahad...
pertama-tama nyer...
aku nk cite...
aku gi Ipoh...
haaaaa.
kalo korg refer entry yg lepas aku xde plak kan bgtau aku nk gi Ipoh...
hurm...
nie la dinamekan plan mengejut...
aku grk gi Ipoh ngan mmbr aku...
die nk tgk anak buah die...
ala3x... ngade jugak mak ude nie... hahahaha (ups...)
kami grk dr KL lbh kurang kul 2 mcm tuh...
smpi Ipoh lbh kurang kul 4...
pergh...
naik kancil jer...
tuh yg berejam nk smpi tuh...
smpi2 jer kat umah tuh...
jumpe la ank buah tuh...
so cute...
comel2 jer...
lps tuh aku dijamu nasi berlaukkan Ikan Kelabau...

haaaaa...
mesti mcm pelik kan??
aku pun xpenah dgr...
tp die nyer rase...
wa ckp sama lu...
superb!!!!
nie la ikan kelebau...

dh sattle2 semue...
kami pun grk blk KL...
tp singgah Slim River
anta mak mmbr i...
lps tuh trus ca.alif.bot.
smpi KL dlm kul 11 mlm mcm tuh kot...
ape2 pun aku pun xcaye sbnrnyer sbb aku grk gi Ipoh tuh naik kete aku tuh...
Alhamdulillah...

so aku nk cite plak psl ari ahad...
erm...
mesti korg pikir aku nk cite psl ABPBH 2010 kan??
hahaha
x2
aku nk citer psl team aku CreativeBird...
kami semue join 1 contest nie...
pergh...
make-up superb la....
nk tgk gmbr???
klik link CreativeBird....

No comments: