Wednesday, August 20, 2008

Percutian sehari

semalam aku gi kuantan ngan bob...
perjalanan dimulakan dengan bismiallah...
disudahi dgn alhamdulillah...
kuar umah dlm kul 8.30pg...
hehehe
so kitrog trus je bergrk ke Kuantan...
dlm perjalanan yg mengambil mse 45minit ker Karak...
kitorg sggh brek1st kat Kg. Karak Setia kot name tmpt tuh...
kitorg mkn roti canai jer...
hehehe

Roti Canai
so lps sattle brek1st...
kitorg pun smbg kembali perjalanan yg amat jauh...:-P
tp sblum msuk Lebuhraya Pantai Timur tuh...
Bob ajak sggh SMK Seri Bentong...
huhuhu
nk jumpe mak die la...(Mak Ngah aku gak...)
lps tuh trus grk...
so dlm perjalan tuh kitorg berborak je...
yg aku nie kalo dpt idea...
bleh la aku borak panjang...
tp bob nie...
ade je cite nyer...
tp xpe...
janji bleh ilang kan boring mse kat highway tuh...
so perjalanan lbh kurang 1 jam 30 minit...
dlm kul 12 tgh/hari...
kitorg smpi kat bandar Kuantan...
mesti korg tertny2 dr td...
kenape aku gi Kuantan...
sedangkan aku tgh praktikal...
hehehe
holiday la...
aku jalan2 kat kuantan...
while teman bob sattle kan assignment die...
lps dh sattle keje die..
die bwk aku jalan2 kat pantai...
nie la shot2 aku kat pantai
Pantai Beserah, Kuantan

Ciptaan Allah Yang Maha Berkuasa
Keriangan

No comments: