Monday, August 18, 2008

Sabtu dan Ahad

Photobucket
Bob~Fakhrul~Izhwan

marathon la tuk due hari nie k...
hehehe
hari sabtu aku blk kg...
Mak Ngah uat kenduri doa selamat umah baru...
so semue family blah mak aku turun...
mmg best...
tp xbyk story...
biase la...
diorg bace surah Yassin...
Doa Selamat...

PhotobucketPhotobucket
Bacaan Yassin
Photobucket
Mak Ngah tgh khusyuk
Photobucket
Kaum Hawa kawasan kampungku tidak ketinggalan

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
pastu jamu tetamu mkn...

hehehe
makan???
mengemuk kan...
tp ku relakan jua...
rugi ar tak mkn...
byk gak lauk...
5 jenis...
plg best aku rse...
pajeri nenas...
lame siot aku xmkn pajeri nenas...
nyum3x...
nk??
dah abis ar...
biase ar...
lps kenduri lauk yg lebih2 tuh...
bungkus2
agih2 adik beradik...
hehehe
lps dh sattle semue...
aku pun blk kl...
sbb k.long tgl kat umah...
die keje...
lagipun ahad kitorg ade kenduri kawin lagi...
area selayang plak...
huhuhu

Photobucket
Sebahagian ahli keluarge Pak Ngah
Photobucket
anyway...aku terspot bdak nie...semangat merdeka...hehehe





so skang kite story hari ahad punyer plak...
wedding at selayang...
aku mmg dh semangat dh nk try jd cameraman tuk wedding...
huhuhu
nie kire 1st time camera aku masuk wedding...
hurm...
tp buat penat aku jer...
aku lupe nk charge battery camera...
adoi ai...
sedey giler...
tp ade la 1-2 gmbr aku amik...
last2 aku ckp kat ayah...
blah awl...
xde bende nk tgu dh...
nk tgu pengantin pun jz dpt tgk je la...
xde kenangan...
sedey wey...
xpe la...
lagipun ptg nyer kitorg nk ke sri kembangan....
cousin aku uat besday party ank die...
huhuhu
so around 4 kitorg grk ke sri kembangan...
Photobucket
anak buah aku mandi

smpi2 jer ayam dh siap panggang dh...
ape lagi...
ngap je la...
plus udang bakar...
nasi ayam...
Photobucket
Udang bakar with Kimball Thai Chili Sauce
satay...
pergh...
mmg menggemukkan...
tp xpe...
bile lagi kite nk mkn...
belasah jer....
hehehe
lps mkn...
aku gi main pool...
PhotobucketPhotobucket
Ade gaye??? pict bawah tuh bapak aku pun main(snuker)
hahaha
ade bran??
jom3...
hehehe
aku bkn reti pun...
main sesaje je...
lps main pool...
main snuker plak...
pergh...
lame giler main snuker...
penat siot...
dkt2 magrhib gak ar baru abis...
so dh abis je kitorg lpk2 jap...
sementare tgu Final Badminton Sukan Olimpik Beijing 2008
game start dlm kul 8.50p.m kot...
xingat ar...
then layan la badminton dlu...
tp ku kecewa...
adeh...
Lee Chong Wei kalah...
tp nk buat mcm mane...
org ckp xde rezeki..
tp ape2 pun...
syabas...
walau pun dpt pingat Perak jer...
amat berharge bg seluruh rakyat Malaysia...
Majulah Sukan Untuk Malaysia...
lps abis game tuh...
aku ca alif bot
cabut blk umah
aku pun dh ngantok dh...
sbb be4 grk ke sri kembangan aku mkn ubat selsema...
hahaha
mengong je...
nk jln br mkn ubat...
hahaha
k la...
aku rse entry nie dh pnjg dh...
nnt update lagi ok...
jage diri anda....

No comments: