Friday, December 12, 2008

Baik Atau Buruk

salam all...
n selamat sejahtera...
ari nie aku last day aku pratikal...
n tadi dh selesai la sesi praktikal aku kat
91 Woksyop Pusat Angkatan Tentera Kem Batu Kentomen.
sepanjang aku menjalani praktikal tuh...
aku xde masalah pun...
cume aku nie degil...
xnk dgr ckp ketua bengkel aku...
die srh aku tukar bengkel lain(dlm tuh ade byk bengkel=15 bengkel semua nye)
tp aku je yg mls nk tukar...
hehehe
tp kan die punye la busyuk ati...
xde bagi markah kat aku sikit giler...
what the f**k...
s**l la die tuh...
bengang je aku
org lain ok jer...
pegawai pun sempoi jer...
die yg baru pangkat juruteknik(peringkat bawah plak tuh---gaji ank buah die lagi tinggi dr die)
adeh...
mmg la slh aku
xnk tukar bengkel...
tp tuh xtermaktub pun dlm undang2 latihan kat stu...
mmbr2 aku yg keje kat stu pun bengang kat die tuh...
bodoh sial....
die tuh pun xlame dah nk keje kat stu...
tahun dpn die pencen....
aku nie bkn la jenis bedendam...
tp aku cme doakan ape yg die uat kat aku...
jadi kat ank die yg akan praktikal gak pada mase akan dtg...
adeh...
panjang dh ker???
aku rse cukup kot tuk entry kali nie...
later aku update lagi....
weekend nie biase ar...
aku di ttsportspark subang...
jom paintball...
murah2 jer...
harge kawan2...
k ar...
chow...

p/s: nsb baik ujan lbt...kalo xbyk lagi aku nk bebel nie...

No comments: