Wednesday, December 17, 2008

Seharian Dirumah

salam all...
hari nie aku satu hari suntuk duk kat umah....
aku bgkt seawal jam 11 pg...
hahaha
awal la sgt kan...
balas dendam punyer psl la tuh...
hehehe
tp mmg best la...
then lps mandi aku lps dpn laptop...
on9...
adeh smpi bosan la aku duk dpn laptop nie...
hari nie aku uat hal aku sendri jer kat umah nie...
hurm...
dlm kul 4 mcm tuh...
aku msuk blik...
hahaha
ape lagi...
tdo petang la aku...
pergh
best giler...
dlm kul 5 lbh hn aku call..
hahaha
kantoi tdo...
pastu aku baring2 atas katil...
tgu hn aku smpi kat umah...
pastu die dh smpi umah...
hn aku call aku...
huhuhu
xlame pastu aku mandi...
n now...
on9 blik...
hehehe
hari nie aku plan nk tdo awal...
around 9 kot...
i`ll try...
hehehe
k la all...
chow...

p/s : ari nie ngajuk ngan family aku....hehehe

No comments: