Thursday, January 1, 2009

Selamat Tahun Baru '09

Salam all
Selamat Tahun Baru...
sambutan aku kali nie mmg mcm xde jer...
huhuhu
mule2 aku tetidur ptg td dlm kul 5.30-6.00 ptg...
huhuhu
nk tenang kan diri...
konon kot...
tp ntah....
same je kot...
tp lps tuh aku rse lemah sgt...
aku mmg insan yg lemah act...
semangat aku tetibe jd low giler...
maybe mcm2 aku pikir...
ok la...
stop cite psl mslh aku...
dlm kul 8 mlm kot...
aku grk gi MY Corner kat Subang Mewah...
Rev ajak...
die order ikan bakar...
huhuhu
tp aku ratah jer...
aku order milo ice n fries jer...
xlarat nk mkn kot...
tp tuh pun dh kenyang...
huhuhu
lps mkn aku gi Summit...
Rev blanje main bowling plak...
huhuhu
2 frame jer...
tp aku mmg xlrt la kot....
performance aku kurang giler...
then lps sattle bowling
aku gi main game....
huhuhu
aku main game initial-D n ape ntah satu lagi...
dkt sepuluh henggit gak ar abis...
bukan main game sgt pun...
duk main vending machine yg main tangkap patung tuh jer..
hehehe
rev dpt 3 patung act....
ladybird warne ijau, pumpkin n santa claus...
hehehe
hn aku ske ar...
yela sbb dpt tmbh koleksi ladybug die tuh
huhuhu
then 'menghabiskan' duit kat stu...
kitorg masuk bowling blk...
sbb ade New Year Tournament...
tp tuh khas tuh member Ampang SuperBowl jer....
huhuhu
lpk kat stu dlm 15mnt kot...
pastu chow
blk umah rev...
so smpi jer phone aku bebunyi....
tp semacam je bunyi die
rupenye reminder...
la...
baru new rupenyer...
hahaha
new year btol2 smpi umah rev...
erm...
bosan kan...
tp xpe...
bkn ade ape2 pun...
je kite sambut kelahiran 09 jer...
xpe2
aku mengalu2kan kehadiran 09
semoga 09 nie lebih mematangkan aku...
aku n korang sendri xtau ape cabaran hidup kita 09 nie kan...
huhuhu
sabau je la...
insyallah kita boleh tempuh dgn sempurna...
anyway...
jam dh 4.20pg dh...
mate aku terang lagi..
xtau nk uat pe dh...
entry dh berjela2...
ntah korang minat bace ntah tidak kan...
hehehe
anyway...
thanks 08...
byk perkare yg aku study...
welcome 09...
ajari aku bende2 yang baru ok???
hehehe

perancangan 09
- study sungguh2...
- kekalkan pointer >3
- kawal pembelanjaan(09 thn kemelesetan ekonomi)
- trainning paintball
- nk study about saikologi....huhuhu

hn...
by mntk maaf k...
by tau by slh...
anyway by nk ckp
by syg hn....
by senantiase rindu kat hn....
:-*
:-*
:-*
:-*

No comments: